«Про сформований бренд говорить те, що тебе асоціюють з певним товаром або послугою.”
Наталія Тищенко, керуюча партнерка Юридичної компанії “Nobili”, розповіла Агентству з побудови Персонального бренду “Fly Academy”, навіщо будувати свій бренд, якщо ти – юрист.
1. Що для вас персональний бренд?
НТ: Персональний бренд – це коли тебе рекомендують ті, хто ніколи не був твоїм клієнтом. Про сформований бренд говорить те, що тебе асоціюють з певним товаром або послугою. Мене на ринку всі знають як фахівця з банкрутства.
2. Навіщо будувати свій бренд юристу?
У світі юриспруденції дуже важливий персональний бренд. Він дає впізнаваність і викликає довіру у колег, клієнтів, органів влади. А також в інших організацій, де я захищаю інтереси своїх клієнтів.
3. Чи допомагає бренд у пошуку клієнтів?
Однозначно, так! Сарафанне радіо працює в тандемі з впізнаваністю. Тому коли приходять нові клієнти, яким мене порекомендували, у них виникає відчуття, що вони мене вже бачили та добре знають. Це почуття елітарності – важливий і ключовий момент при першому контакті.
4. Як формуєте свою спільноту?
Я прагну спілкуватися з позитивними людьми, які досягли більше ніж я. І тут мова не стільки про матеріальний успіх, як про гармонію. Мене чіпляє те, як вони управляють своїми емоціями, гармонійно поєднують бізнес і особисте життя. Також я багато часу приділяю менторству: мотивую людей, ділюся досвідом. І отримую величезний заряд енергії, якщо вони прогресують.
5. Скільки часу займає ваш бренд?
Це кропітка щоденна робота. Постійна підтримка персонального бренду займає у мене третю частину від загальної професійної діяльності. Але воно того варте.
6. Через які канали проявляєте себе?
Проявляю себе через соцмережі, друковані та онлайн ЗМІ, виступи на професійних форумах і в навчальних закладах. Також заявляю про себе в рейтингах, беру участь в соціальних спільнотах, які покликані змінювати законодавство.
7. Як юристу виділитися серед конкурентів. Яка у вас стратегія?
Бути яскравою зовні, не зважаючи на те, що юриспруденція вітає класичний суворий стиль. Виділятися завдяки одягу, аксесуарів, самопрезентації. І звичайно ж мати мету, яка полягає у високій місії, а не тільки в заробітку грошей. Завжди бути відкритою до оточення і нових проєктів, посміхатися і бути щирою.
Моя стратегія полягає в тому, щоб показати соціуму, як вести бізнес по-жіночому. Творити, проявляти жіночі форми поведінки, а не грати в чоловічі ігри-війни.
8. Як знаходите баланс між відпочинком і побудовою кар’єри?
Моя кар’єра вже побудована. Зараз я більше шукаю баланс між роботою і відпочинком. Є кілька правил, які мені в цьому допомагають.
Якщо сили закінчуються і відчуваю втому – відразу йду заряджатися на масаж, йогу. Іноді курю сигари – для мене це як медитація.
Відпустка не планую, дивлюся по ситуації коли завантаженість в проєктах мінімальна. Так я гарантую своїм клієнтам повний контроль над їхньою справою.
Відпочинок окремо від роботи. Я завжди на зв’язку, але моя команда вирішує всі завдання сама, і може потурбувати мене тільки в екстремальній ситуації.